Zapisz się do newslettera
i bądź na bieżąco z Auto ID!

Serwis urządzeń

Nasza firma od początku swego istnienia stawia równie mocno na sprzedaż najnowszych urządzeń z segmentu Auto ID, jak i wsparcie techniczne dla wszystkich oferowanych produktów. Z biegiem lat portfolio urządzeń bardzo się rozszerzyło, umożliwiając naszemu Działowi Technicznemu zdobycie nowej wiedzy i umiejętności, które pozwalają sprostać wymaganiom stawianym przez rosnące grono klientów. Systematycznie od lat odnotowujemy wzrost liczby zakończonych zleceń, a dzięki wsparciu producentów i organizowanym przez nich szkoleniom, nasi specjaliści ciągle podnoszą swoje kwalifikacje potwierdzone licznymi certyfikatami.

Nasz serwis obejmuje usługi serwisowe dla wszystkich urządzeń z poniższych grup:

  • Drukarek etykiet 
  • Drukarek kart 
  • Skanerów kodów kreskowych 
  • Terminali danych 
  • Terminali POS 
  • Czytników OCR

serwis-urzadzen

Co nas wyróżnia:
W związku z dynamicznie rozwijającym się rynkiem i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, jesteśmy gotowi stworzyć indywidualną, odpowiadającą Państwa potrzebom ofertę. W takich przypadkach, prosimy o kontakt mailowy pod adresem serwis@koncept-L.pl. W treści prosimy o krótki opis interesujących Państwa usług.

Ponadto oferujemy:

  • Indywidualne przygotowanie urządzeń dla klienta: wgranie odpowiedniego oprogramowania lub personalizacja.
  • Szkolenia techniczne umożliwiające pracownikom samodzielną obsługę urządzeń.
  • Okresowe przeglądy techniczne gwarantujące nieprzerwaną sprawność i dostępność urządzeń. Usługa diagnostyczna pozwoli zaplanować konserwację sprzętu w najbardziej odpowiednim czasie, przez co ryzyko awarii i przestoju w najmniej odpowiednim momencie ulega znaczącej redukcji. Regularne przeglądy to również znaczący wzrost żywotności urządzeń, który ma swoje odzwierciedlenie w TCO - całkowitym koszcie posiadania sprzętu.

Napraw sprzęt w 3 prostych krokach:
Dzięki specjalnemu systemowi, zgłoszeń serwisowych dokonywać można w dowolnym miejscu i czasie. Działająca całodobowo platforma umożliwia intuicyjne zgłoszenie awarii, a po jej zaakceptowaniu, pozwala klientowi na śledzenie etapów naprawy i daje wgląd w poszczególne fazy procesu.

serwis-urzadzen-2

Celem oddania wadliwego sprzętu do naprawy należy:

  1. Uzupełnić formularz zgłoszenia RMA - Szczegółowa instrukcja zgłoszenia naprawy
  2. Oznaczyć numerem RMA i dostarczyć kurierem lub osobiście na adres:
    Koncept-L S.A. ul. Wenecka 12; 03-244 Warszawa 
    (Klient dostarcza i odbiera sprzęt na własny koszt)
    Uwaga: W przypadku niedostarczenia sprzętu do Serwisu w ciągu 15 dni roboczych od zarejestrowania RMA Koncept-L zastrzega sobie prawo do anulowania zgłoszenia. 
  3. Śledzić postęp naprawy dzięki systemowi RMA 

UWAGA: W przypadku dostarczenia sprzętu niezarejestrowanego przez formularz serwisowy (tzn. bez nadanego numeru RMA) zostanie naliczona opłata administracyjna za rejestrację RMA w wysokości 30 zł netto. W przypadku rezygnacji z rejestracji paczka zostanie odesłana na koszt nadawcy w ciągu 3 dni roboczych – nieodebrane urządzenia, które wrócą do serwisu zostaną zutylizowane po upływie 30 dni.

W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@koncept-l.pl lub tel. (22) 512 79 00 wew. 300

Po otrzymaniu sprzętu dokonujemy diagnostyki oraz podajemy ewentualne koszty naprawy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. Terminy realizacji roszczeń gwarancyjnych rozpoczynają swój bieg z dniem przyjęcia przesyłki do serwisu. Okres naprawy może wyjątkowo ulec wydłużeniu, w przypadku gdy naprawa będzie wymagała skorzystania ze specjalistycznego serwisu producenta lub sprowadzenia podzespołów z zagranicy.

Usługi serwisowe Koncept-L to kompleksowe i profesjonalne wsparcie techniczne, które szybko i fachowo przywróci pełną sprawność uszkodzonego sprzętu. Dzięki temu przestoje spowodowane ewentualną awarią zostaną ograniczone do minimum, a Państwa biznes otrzyma zapewnienie ciągłości działania infrastruktury technicznej.

UWAGA: W przypadku braku opisu uszkodzenia, stwierdzenia braku uszkodzenia lub rezygnacji z naprawy, zostanie naliczona opłata za diagnostykę urządzeń według standardowych stawek (w przypadku napraw gwarancyjnych opłata nie zostanie naliczona):

  • Drukarki biurkowe, paragonowe i mobilne: 135 zł netto (166,05 zł brutto),
  • Drukarki przemysłowe: 195 zł netto (239,85 zł brutto),
  • Drukarki kart: 265 zł netto (325,95 zł brutto),
  • Skanery kodów: 125 zł netto (153,75 zł brutto),
  • Kolektory danych, terminale POS, tablety PC, punkty dostępu, kamery: 165 zł netto (202,95 zł brutto).

 

Szczegółowa procedura naprawcza dla urządzeń zakupionych w Koncept-L S.A.

Arbor - Producent nie przewiduje możliwości zgłaszania urządzeń poprzez klientów końcowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
Argox - Producent obsługuje swoich klientów wyłącznie przez partnerów handlowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
Adaptive Recognition - Firma obsługuje swoich klientów wyłącznie przez partnerów handlowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
CipherLab - Dla klientów, którzy posiadają pakiet serwisowy Cipherlab Comprehensive, możliwa jest bezpośrednia rejestracja i wypełnienie zgłoszenia na stronie producenta: https://e-rma.cipherlab.com.tw/Default.aspx
W innych przypadkach producent umożliwia kontakt tylko poprzez swojego dystrybutora - w tym przypadku przez Koncept-L S.A.
Citizen - Bezpośredni formularz zgłoszeniowy producenta znajduje się na stronie: https://www.citizen-systems.com/us/support/warranty/rma-request/
GoDEX - Producent nie przewiduje możliwości zgłaszania urządzeń poprzez klientów końcowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami lub lokalnymi partnerami handlowymi.
Honeywell - Klient może zareklamować urządzenia bezpośrednio u producenta pod adresem: https://automation.honeywell.com/us/en/support/return-material-authorization
Po zgłoszeniu zlecenia naprawy otrzyma potwierdzenie z adresem wysyłkowym punktu konsolidacyjnego.
Newland - Producent nie przewiduje możliwości zgłaszania urządzeń poprzez klientów końcowych. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.
Scantech-ID - Bezpośredni formularz zgłoszeniowy dla produktów Scantech ID znajduje się: http://www.scantech-id.com/en/support 
Zebra - Użytkowników, którzy zakupili urządzenia Zebra i w okresie podanym w naszych warunkach gwarancyjnych chcą je wysłać do naprawy, zapraszamy do wypełnienia zgłoszenia serwisowego, który znajduje się na stronie https://www.koncept-l.pl/RMA
Firma Zebra umożliwia również bezpośrednie zgłoszenie naprawy urządzeń. Jeśli zdecydują się Państwo na takie rozwiązanie, proszę zarejestrować się pod podanym niżej adresem: https://www.zebra.com/us/en/support-downloads/request-repair/online-rma-emea.html
Użytkownicy spoza Polski zobowiązani są do zgłoszenia naprawy i wysyłki urządzenie do jednego z punktów konsolidacyjnych. Lista lokalizacji zamieszczona poniżej: https://www.zebra.com/content/dam/zebra_new_ia/en-us/support-and-downloads/misc/Online_RMA_Shipping_Locations.pdf