Pakiety serwisowe
Posiadanie niezawodnego sprzętu podczas codziennej działalności firmy ma często kluczowe znaczenie dla jej sukcesu. Z tego względu wytrzymałość jest jednym z głównych aspektów determinujących wybór określonego rozwiązania. Między innymi jej swoją rynkową popularność zawdzięczają terminale danych CipherLab. Doświadczenie i determinacja umożliwiły producentowi stworzenie urządzeń o najwyższej jakości. Niemniej jednak środowisko zastosowania terminali danych sprawia, że niezależnie od wytrzymałości, możemy mieć do czynienia z awariami bądź uszkodzeniami sprzętu. Z tego względu CipherLab opracował specjalny program, którego zadaniem jest pełna ochrona przed nieoczekiwanymi kosztami napraw. Wybierając pakiet serwisowy użytkownicy otrzymują dostęp do ekspresowych usług prowadzonych przez wykwalifikowany zespół techników. Dla regionu europejskiego naprawy w ramach pakietów serwisowych, są prowadzone w centrum serwisowym CipherLab we Francji.
Pakiet serwisowy, na 3 do 5 lat, obejmie pełne pokrycie wszystkich przypadkowych uszkodzeń wynikających z normalnego zastosowania sprzętu. Usługa polega na kompletnej, nieodpłatnej naprawie urządzeń i zapewnianiu ich maksymalnej wydajności poprzez aktualizację oprogramowania. Twoje urządzenia uzyskują pełną ochronę przez co nie wymagają dodatkowych i nieoczekiwanych kosztów naprawy. Tańszą alternatywą dla pakietów serwisowych jest opcja wydłużonej gwarancji. Dzięki niej urządzenia uzyskują opiekę dłuższą niż w przypadku standardowej gwarancji producenta, ale koszty ewentualnych napraw pozagwarancyjnych spoczywają na użytkowniku. W przypadku obu pakietów producent zapewnia także szybką reakcję na zgłoszenia rejestrowane za pomocą dedykowanej platformy zgłoszeń serwisowych RMA. Klient objęty usługą uzyskuje dostęp do platformy, na której może zainicjować proces naprawczy. Platforma znacząco ułatwia zgłaszanie usterek, a dodatkowo pozwala monitorować ich status oraz postęp realizacji napraw. Szczegółowe informacje na temat pakietów, dostępnych poziomów oraz prezentacja zawartych w nich usług przedstawia w tabela poniżej.
Standardowa Gwarancja | Rozszerzona Gwarancja | Kompleksowa Gwarancja | Przedłużenie | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Czas trwania | 1 rok | Do 4 lat | 3 lata | Do 2 lat | ||
5 lat | - | |||||
Zakres gwarancji | Usterki sprzętowe | x | x | x | x | |
Zwykłe zużycie i użytkowanie | x | x | ||||
Przypadkwe zniszczenie | x | x | ||||
Wszystkie materiały, części i robocizna | x | x | x | x | ||
Aktualizacja do najnowszego oprogramowania | x | x | x | x | ||
Czas realizacji i wysyłka | Dni robocze | 7 dni | 5 dni | 2 dni | 2 dni | |
Przesyłka | Odbiór | x | x | |||
Odesłanie | x | x | x | x |