Przypominamy Państwu o obowiązującej w naszej firmie procedurze zwrotu. Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru lub wypożyczenia, należy zarejestrować się na naszej nowej stronie internetowej, następnie po zalogowaniu do Profilu Klienta otrzymają Państwo możliwość zgłoszenia zwrotu przy pomocy procedury RMA.
Aby ułatwić Państwu cały proces, przedstawiamy INSTRUKCJĘ ZWROTU TOWARU, KROK PO KROKU:
1. Zaloguj się do panelu klienta na stronie Koncept-l.pl.
2. W zakładce "Serwis i Usługi" wybierz opcję "Formularz Serwisowy".
3. Z panelu bocznego wybierz zakładkę "RMA"
4. Wybierz "Dodaj zwrot", a następnie "Dodaj produkt".
5. Wprowadź numer faktury i zweryfikuj jego poprawność przyciskiem "Sprawdź".
6. Uzupełnij dane zwracanego towaru (kod, ilość oraz opis zwrotu) i kliknij "Dodaj".
7. Możesz dodać kolejny produkt, bądź kontynuować procedurę wybierając "Dalej".
8. Podaj adres do odesłania towaru, gdyby nie spełniał warunków zwrotu.
9. Potwierdź czy towar spełnia WARUNKI ZWROTU* i naciśnij "Wyślij zwrot".
10. Potwierdź rejestrację zgłoszenia zwrotu klikając "Tak".
11. System generuje potwierdzenie z nadanym numerem RMA.
12. Wydrukuj etykietę i umieść ją na zewnątrz paczki ze zwracanym towarem.
13. Wyślij paczkę na wskazany na etykiecie adres.
14. Postępy realizacji możesz śledzić w Panelu Klienta.
*WARUNKI ZWROTU
Towar musi:
- być kompletny,
- nie posiadać znaków użytkowania,
- nie być uszkodzonym,
- zapakowany w oryginalne nieuszkodzone opakowanie,
- opakowanie nie może być oklejone taśmami posiadającymi jakiekolwiek nadruki,
- sprzęt musi być w stanie handlowym,
- wszelkie akumulatory i źródła zasilania muszą zostać wyjęte z urządzeń.