Zebra Technologies wprowadziła na rynek parę wirtualnych asystentów klienta: CC600 i CC6000. Wdrożenie serii CC w placówce handlu detalicznego zapewnia klientom unikalne i przyjemne doświadczenia z robienia zakupów. Mikrokioski te są bardzo łatwe w instalacji i sprawdzają się w każdym środowisku sprzedażowym. Należą też do jednych z najprostszych w obsłudze interfejsów na rynku, a to zasługa między innymi systemu operacyjnego Android 10 z możliwością aktualizacji do A11/R.
Urządzenia łączą w sobie optymalne, z punktu widzenia zarówno placówki handlowej jak i klienta, cechy: są eleganckie, proste w obsłudze, kompaktowe, płaskie i profesjonalne - podzespoły nowych mikrokiosków odznaczają się dużą mocą obliczeniową, a zastosowane moduły skanujące są jednymi z najlepszych na rynku, dzięki czemu zapewniają wydatny odczyt kodów 1D/2D. Mowa tu o autorskich modułach SE2100 i SE4710, umożliwiających szybkie, precyzyjne i wygodne skanowanie. To z kolei, pozwala między innymi na znajdowanie produktów i cen, realizację programów lojalnościowych i wiele innych.
Autoryzowanym dystrybutorem urządzeń Zebra Technologies jest firma Koncept-L S.A.
~źródło: Perfect Store, Grudzień 2020