PROMOCJE

SERWIS I USŁUGI

Serwis urządzeń


Zapewniamy kompleksową obsługę klienta, która oprócz dystrybucji obejmuje także: szkolenia, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
 
Zajmujemy się naprawą:
  • Drukarek etykiet
  • Drukarek kart
  • Skanerów kodów kreskowych
  • Terminali danych
  • Terminali POS
  • Czytników OCR
W celu oddania wadliwego sprzętu do serwisu należy:
  • Uzupełnić formularz przyjęcia sprzętu do serwisu 
  • Po otrzymaniu potwierdzenia przesłać paczkę na adres firmy (klient dostarcza i odbiera sprzęt na koszt własny)
  • Skontaktować się z nami w przypadku wątpliwości -  e-mail: serwis@koncept-l.pl, tel. (22) 512 79 00 wew. 300
 
Po otrzymaniu sprzętu dokonujemy diagnostyki oraz podajemy ewentualne koszty naprawy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. Okres naprawy może wyjątkowo ulec wydłużeniu, w przypadku gdy naprawa będzie wymagała skorzystania ze specjalistycznego serwisu producenta lub sprowadzenia podzespołów z zagranicy.