PROMOCJE

SERWIS I USŁUGI

Serwis urządzeń


Nasza firma od początku swego istnienia stawia równie mocno na sprzedaż najnowszych urządzeń z segmentu Auto ID, jak i wsparcie techniczne dla wszystkich oferowanych produktów. Z biegiem lat portfolio urządzeń bardzo się rozszerzyło, umożliwiając naszemu Działowi Technicznemu zdobycie nowej wiedzy i umiejętności, które pozwalają sprostać wymaganiom stawianym przez rosnące grono klientów. Od kilku lat odnotowujemy wzrost liczby zakończonych zleceń, a dzięki wsparciu producentów i organizowanym przez nich szkoleniom, nasi specjaliści ciągle podnoszą swoje kwalifikacje potwierdzone licznymi certyfikatami. 

Nasz serwis obejmuje usługi serwisowe dla wszystkich urządzeń z poniższych grup:

  • Drukarek etykiet 
  • Drukarek kart 
  • Skanerów kodów kreskowych 
  • Terminali danych 
  • Terminali POS 
  • Czytników OCR

 

Co nas wyróżnia:

W związku z dynamicznie rozwijającym się rynkiem i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, jesteśmy gotowi stworzyć indywidualną, odpowiadającą Państwa potrzebom ofertę. W takich przypadkach, prosimy o kontakt mailowy pod adresem grzegorz.zalewski@koncept-L.pl. W treści prosimy o krótki opis interesujących Państwa usług. 

 

Ponadto oferujemy:

  • Indywidualne przygotowanie urządzeń dla klienta: wgranie odpowiedniego oprogramowania lub personalizacja.
  • Szkolenia techniczne umożliwiające pracownikom samodzielną obsługę urządzeń.
  • Okresowe przeglądy techniczne gwarantujące nieprzerwaną sprawność i dostępność urządzeń. Usługa diagnostyczna pozwoli zaplanować konserwację sprzętu w najbardziej odpowiednim czasie, przez co ryzyko awarii i przestoju w najmniej odpowiednim momencie ulega znaczącej redukcji. Regularne przeglądy to również znaczący wzrost żywotność urządzeń, który ma swoje odzwierciedlenie w TCO - całkowitym koszcie posiadania sprzętu.

 

Napraw sprzęt jednym kliknięciem:

Schemat zgłoszeń serwisowych RMA

 

Dzięki specjalnemu systemowi, zgłoszeń serwisowych dokonywać można w dowolnym miejscu i czasie. Działająca 24 h/7 platforma zapewnia intuicyjne zgłoszenie awarii, a po jej zaakceptowaniu, pozwala klientowi na śledzenie etapów naprawy i daje wgląd w poszczególne fazy procesu.

 

Celem oddania wadliwego sprzętu do naprawy należy:

  1. Uzupełnić formularz przyjęcia sprzętu do serwisu 
  2. Po otrzymaniu potwierdzenia przesłać paczkę na adres firmy (klient dostarcza i odbiera sprzęt na koszt własny) 
  3. Śledzić postęp naprawy dzięki systemowi RMA 
  4. Skontaktować się z nami w przypadku wątpliwości - e-mail: serwis@koncept-l.pl, tel. (22) 512 79 00 wew. 300

 

Po otrzymaniu sprzętu dokonujemy diagnostyki oraz podajemy ewentualne koszty naprawy w terminie do 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. Okres naprawy może wyjątkowo ulec wydłużeniu, w przypadku gdy naprawa będzie wymagała skorzystania ze specjalistycznego serwisu producenta lub sprowadzenia podzespołów z zagranicy.

Usługi serwisowe Koncept-L to kompleksowe i profesjonalne wsparcie techniczne, które szybko i fachowo przywróci pełną sprawność uszkodzonego sprzętu. Dzięki temu przestoje spowodowane ewentualną awarią zostaną ograniczone do minimum, a Państwa biznes otrzyma zapewnienie ciągłości działania infrastruktury technicznej.