Zapisz się do newslettera
i bądź na bieżąco z Auto ID!

Aktualności

Nowy wymiar zakupów z zaawansowanymi asystentami klienta – CC600 i CC6000

CC600 – samoobsługowy asystent na wyciągnięcie ręki


CC600 to stylowy, kompaktowy i niezwykle intuicyjny, a do tego przystępny cenowo asystent klienta produkcji Zebra Technologies. Dzięki mnogości funkcji i prostocie obsługi, przeniesie proces zakupu na wyższy poziom. Mikrokiosk posiada 5-calowy, dotykowy ekran, skaner kodów kreskowych 1D/2D, bardzo wydajny procesor Snapdragon 660 oraz wbudowany mikrofon i głośnik umożliwiający odtworzenie komunikatów głosowych. Pozwala na wyszukanie towaru oraz informacji o interesującym nas produkcie, dokonanie zakupu, odbiór zamówienia, skorzystanie z pomocy wirtualnego asystenta lub kontakt z ekspedientem. Działa pod kontrolą systemu Android 10, co jest jedną z największych zalet CC600. Obsługa znajomego interfejsu za pomocą tych samych gestów jak w smartphonach przebiega bez najmniejszego problemu i sprawia, że użytkownik powinien czuć się bardzo komfortowo. A w razie wątpliwości może natychmiastowo skontaktować się z obsługą klienta za pomocą funkcji Push-to-Talk. Zaawansowane narzędzia i programy jak Mobility DNA, umożliwiają tworzenie aplikacji, a także wdrażanie i zarządzanie mikrokioskami. Można je również kontrolować za pomocą systemu AirWatch lub SOTI MobiControl. 

CC600

 

 

CC6000 – nowy wymiar zakupów z zaawansowanym asystentem klienta


Elektroniczny asystent firmy Zebra CC6000 sprawi, że zakupy będą przyjemne i proste jak nigdy dotąd. Ten zaawansowany kiosk wyróżnia się szeroką paletą możliwości i jest najlepszym rozwiązaniem do samoobsługi w Twoim sklepie. 10-calowy wyświetlacz HD pozwala na atrakcyjną i szczegółową prezentację interaktywnych treści. O szybki oraz precyzyjny odczyt kodów kreskowych 1D/2D zadba moduł skanujący Zebra SE2100. Z kolei wydajny procesor Snapdragon 660 zapewni ogromną wydajność i komfort obsługi. CC6000 posiada moduł NFC, który daje sposobność sparowania ze smartphonem, co umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert bezpośrednio na urządzenie klienta. W przypadku konieczności skontaktowania się z ekspedientem, 5-megapikselowa kamera pozwoli na błyskawiczne nawiązanie rozmowy wideo. Za pomocą uchwytu VESA możemy zawiesić urządzenie w pionie bądź w poziomie, co daje dużą swobodę aranżacji i wygodę obsługi. Nowoczesny system Android i jego znajomy interfejs ułatwia klientom korzystanie z CC6000, bowiem przenosi wszystkie gesty i funkcje prosto ze smartphonów. Integrację i kontrolę urządzeń możemy przeprowadzić dzięki rozbudowanym programom narzędziowym jak Mobility DNA. W zarządzaniu mikrokioskami może także okazać się pomocne oprogramowanie AirWatch lub SOTI MobiControl.

CC6000