RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta.
By uprościć oraz ujednolicić proces zwracania sprzętu do serwisu naprawczego, stworzyliśmy poradnik, który przeprowadzi Cię przez procedurę zgłoszenia produktu.
Wystarczą 3 proste kroki, aby wysłać zgłoszenie serwisowe:
1. Zaloguj się do panelu klienta na stronie Koncept-l.pl
Jeśli nie posiadasz konta, załóż je korzystając z formularza rejestracyjnego. Następnie w panelu klienta, wejdź w zakładkę RMA. Możesz tam dodać nowe zgłoszenie serwisowe oraz sprawdzić historię napraw.
2. Wypełnij formularz serwisowy
Nazwę produktu oraz rodzaj usterki można wybrać z listy. Następnie należy wpisać adres, na który zostanie odesłany naprawiony produkt. Można skorzystać z adresu podanego podczas rejestracji lub wpisać nowy.
3. Wydrukuj etykietę z numerem RMA
System przydzieli Ci indywidualny numer RMA. Zachowaj go. Będzie Ci potrzebny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem, którą prześlesz do nas. Wydrukowaną etykietę przyklej w widocznym miejscu, a następnie wyślij paczkę do serwisu Koncept-L.