
Firma ARH zasłynęła z produkcji niezawodnych systemów identyfikacji pojazdów, ruchu ulicznego oraz zaawansowanych oprogramowań do wymienionych rozwiązań. Po 29 latach węgierska firma podjęła dużą decyzję polegającą na zmianie dotychczasowej nazwy. Wszystko po to by podkreślić wartości którymi się kieruje.

„Są takie chwile, kiedy czujemy potrzebę ponownego zdefiniowania siebie: uproszczenia naszego znaczenia... wzmocnienia naszej misji… stworzenia nowej tożsamości korporacyjnej. W ten sposób staliśmy się Adaptive Recognition po 29 latach bycia ARH.” - Tymi słowami ARH obwieściło światu zmianę dotychczasowej nazwy.
Decyzja ta była przemyślana i motywowana następującymi powodami:
„Chcieliśmy nadać lepsze znaczenie naszej tożsamości korporacyjnej. Chociaż ARH oznaczało Adaptive Recognition Hungary, w większości przypadków nasza firma i nasze produkty były określane po prostu jako ARH - co jest tylko skrótem i nie zawiera żadnego przesłania. Adaptive Recognition to jednak tytuł, który natychmiast informuje o tym, kim jesteśmy i jak definiujemy naszą rolę w tym świecie." - w ten sposób zarząd Adaptive Recognition motywuje zmienę nazwy.
Zarządcy Adaptive Recognition chcieli, by nazwa niosła ze sobą przesłanie oraz idee przyświecające firmie. Mimo, że rozwinięcie nazwy „ARH” to „Adaptive Recognition Hungary”, to nie była to powszechnie znana informacja. Słowo „adaptive” oznaczające zdolność adaptacyjną oraz „Recognition”, które oznacza rozpoznawanie, jasno definiują specjalizację firmy oraz to, z czego słynną jej produkty. Nowa nazwa nie gubi już tego przesłania.